måndag 11 maj 2009

I got spades

Måndag

I call you they call you
Everyone's calling you my better half
I know you they don't do
Nobody will ever do and we don't care




Min lektion var intställd idag (haha, lägg märke till lektiON-singular). Så idag har jag hunnit med att rida Yoghurt på förmiddagen, det var skönt att få vara i ridhuset när det ändå inte var ngn Ankiträning ikväll.


Jag har funderat på att beställa en tröja med Backyard Babies tryck och igår kom jag fram till att jag ville ha ett linne med deras logga, men då fanns det inte i lager. Så jag får väl vänta lite med det antar jag. "Men ja ä inte bitter", för jag tror att jag tar och beställer en nyckelring sålänge. Så kan jag köpa tröja eller linne på PIP i sommar kanske.


inte illa va?

Adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar