onsdag 27 maj 2009

Nothing really maters anymore

Torsdag

Hejsan! Nu är jag hemma igen! Flyget landade 19.00 i Gbg onsdag kväll och vi var hemma här i Karlstad runt 23. Känns skönt att vara hemma igen trots att det är 15 grader och hällregnar.
Vi har nästan bara solat, badat och slappat hela dagarna och det har verkligen varit jätteskönt.
(Vi tog en del bilder, har lagt ut några på facebook om ni vill se.)




2 veckor kvar till studenten, exakt! Det känns jävligt bra men samtidigt så fattar jag inte vart det trejde året på gymnasiet egentligen tog vägen. Vad hände liksom hösten 08 och våren 09? Jag tror att jag får ta och kolla på lite kort för att liva upp minet lite grann...


Till helgen hoppas jag att vi kan åka och provrida någon av hästarna som vi är intresserade av. Jag har längtat efter att få göra det enda sen fredagen för tre veckor sen när vi var och kollade på Björkliden på en av hästarna. Allt känns väldigt bra hittils med den hästen så jag hoppas att den är lika trevlig att rida som den ser ut.

Ska fortsätta packa upp min resväska nu innan jag ska hämta mamma på tågstationen. Hon lär flippa ut om hon ser hur det ser ut på mitt rum just nu -" Men Linn, det ser ju ut som ett bombnedslag här!! Det ser för jävligt ut här med alla kläder på golvet". Så det är väl bäst att jag sätter igång och rörjer undan så hon slipper få spader.

Hej!

2 kommentarer:

  1. Skönt att Linn är tillbaka i Karlstad!
    Du kunde juu ha tagit med liiiite sol (:
    Aims

    SvaraRadera
  2. Tack du! :D Jo, men det fick tyvärr inte plats i resväskan :S

    SvaraRadera