fredag 8 maj 2009

I'm a dangerous kind

Fredag

Äntligen är det fredag! Det har varit den tråkigaste och jobbigaste veckan på länge, Samhällskunskapsprov och Religionsprov i onsdags, Genetikläxförhör och Genetikdebatt i torsdags och dans idag. Sam-provet vet jag inte alls hur det gick, jag skrev i princip på alla frågor men det känns som jag kan ha blandat ihop endel frågor. Religionsprovet som var ett omprov gick väl inte lysande direkt, tror inte att jag klarde det den här gången heller om jag ska vara ärlig. Och idag är det dans, faktum är att dansen faktiskt håller på just nu, och eftersom jag sitter här (hemma) och skriver blogginlägg så kanske ni kan dra slutsaten att jag skippade den helt enkelt. Jag har aldrig gillat upplägget med danskurser, varför kan man inte bara få dansa med vem man vill? Varför måste man dansa med 15 andra? Speciellt en sån här gång när det gäller att lära sig dansa för balens skull, jag menar om jag vet vem jag ska dansa med på balen, varför kan jag intefå dansa med honom då isf? Mattias gick iaf dit så när han kommer hem så ska han få visa mig hur man dansar vals.

I eftermiddag/kväll så ska jag och mamma åka och kolla på en tävling på Björkliden. Det är en häst som är till salu som ska vara med och försöka få till ett kval. Vi var och kollade på den på KRK förra helgen, den är verkligen jättefin och jag gillar den jättemkt.


Här är en bild på den, visst är han söt :)


Ikväll slår han till igen! Dregen är med i "Berg flyttar in" 20.30-22.00 i 4:an.
Då förstår ni att jag tänker sitta som klistrad framför tv:n, haha!
Åhh, jag längtar så till i sommar, till PIP. Jag kommer nog vara mer vild än tam. Eller som mamma så fint uttryckte det "bindgalen"(man är så galen att man måste bindas fast)Haha!



Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar