onsdag 13 maj 2009

Who's the creep that you've been dreaming of?

Onsdag

Jag är bara så jävla bäst! I made it! Jag fick Godkänt på prövningen i Kemi A!
Det kanske verkar larvigt att bli så glad som jag är nu, men det är så skönt att ha klartat av den kursen, äntligen. Hade varit trist och jävligt ovärt och få IG efter alla sena eftermiddagar som jag har suttit och pluggat på kemistödlektionerna.
Ännu en sten som släppte var när vi fick reda på samhällskunskapsprovet idag, jag klarde det med! Jag hade verkligen inte orkat göra 2 omprov i samhällskunskap, och nu slipper jag båda två eftersom jag klarde det här provet.
Gjorde G-provet i reigion idag oxå, kändes som att det borde räcka till godkänt. På fredag är det nationellt matteprov, och då gäller det! Det är sista provet, sen äre klart! Student är väldigt nära nu, fast man fattar det inte riktigt. Tror inte jag kommer göra det förens jag står där på lastbilsflaket och skriker -FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD VI ÄR BRA!


Snart börjar Grey´s och sen är det "Fråga Olle", "The girls of the playboy mansion" och sist men inte minst "SAC"- Vilken Tv-kväll onsdagar är asså!

Ciao!

4 kommentarer:

  1. fy fan va DU är bra! :D

    SvaraRadera
  2. YES! äntligen gick det att kommentera.
    Bea var det som gjordet föresten <)

    SvaraRadera
  3. Vi är jävligt bra! Faktum är att vi är BÄST!

    SvaraRadera