fredag 22 januari 2010

Det som håller oss vid liv

Fredag

Sitter här och känner mig lite ensam faktiskt. Har inget planerat fören på söndag. Jag gillar inte att ha tråkigt och jag hatar att ha tråkigt själv. Blää..

Har förövrigt inte tillfört världen ngt särskillt idag.
Var i stallet i typ 4 timmar och ändå kändes det som jag inte fick ngt gjort.
Ridningen gick ganska bra ända tills Madde kom in och skulle longera Idor. Hon tappade honom 3 ggr (3 ggr!!!!!) + att Elenor tappade Lydia en gång och där satt jag och visste inte vad jag skulle ta mig till, om det var bäst att sitta kvar eller hoppa av. Trodde helt ärligt att jag skulle åka av så det bara vissla omkring det. Jag blir så hysterisk när sånt där händer, tror alltid att det ska sluta som när jag ramlade av ute i skogen. Men Royal skötte sig riktigt bra faktiskt, han blev väldigt upphetsad såklart men han hakade inte på dom andra och det är jag väldigt glad över.

Lyssnar för tillfället på Peter Lemarc. Min må-bra musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar