måndag 11 januari 2010

Som jag hade dig förut

Måndag 14.43

Det blev ingen pulkaåkning i lördags, det blev bio istället och vi såg som sagt Avatar. Jag tyckte verkligen att den var över förväntan, men det kanske berodde på att jag egentligen inte hade några? I vilket fall så var den riktigt häftig, kändes som att halva grejen va alla bioeffekter. Tror inte att den skulle vara lika bra om man såg den hemma faktiskt. Synd bara att jag satt och orade mig halva filmen över att jag inte hade låst bilen och att Bea blev illamående av den ryckiga "filmningen" och att Amanda fick hjärtklappning. Hahaha, är inte detta så jävla typiskt oss?
Pulkaåkningen är framskjuten tills vidare, men jag ser verkligen fram emot det! Det va ju så länge sen man åkte.

igår (söndag) åkte jag & Mattias hem till Kalle på kvällen för att kolla på film, och inte vilken film som helst... Torsk på Tallin! Jag har aldrig sett den förut, men nu är det gjort! Ooo guuuuuuu va jag skratta! Eller nej, för att vara riktigt ärlig tyckte jag att den mest var tragisk med komiska inslag. Men det är ju trots allt en så kallad "kultfilm". Mattias trodde först att jag skämta när jag sa att jag aldrig sett den. Jag hade heller aldrig sett Nile city, så den lånade vi med oss hem. Nile city var faktiskt mycket roligare än Torsk på Tallin.

Imorn ska jag & Mattias antagligen åka till Sunne och åka lite skidor. Kan nog bli riktigt mysigt. Hoppas att det är lika bra väder imorn som idag.

Ja, det var nog allt faktiskt.
Eller nej! Jag måste ju få kommentera min kommentarer från förra inlägget oxå!
Bea: Ja, det var synd att jag inte kom på att Melissa Horn var SÅ BRA tidigare, isf hade vi självklart gått på konserten! Nästa gång hon kommer, DÅ! :)
Amanda: Skit på dig darling!
NU är jag done! Pussis
/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar