onsdag 20 januari 2010

From yesterday

Onsdag

Klockan är 20.12 och jag har precis insett (med hjälpa av amys blogginlägg) att här uppdateras det minsann inte i önödan.

Vet dock inte vad jag ska skriva om..
Hmm ...kanske att jag för en stund sen har fått reda på vad Voddler är och nu känner ett starkt ha-begär. Märkligt sånt där... Man lever i ovishet och så en vacker dag får man information och då plötsligt skapas ett ha-begär till ngt som man aldrig förut har saknat. Är inte det konstigt?

Så vad har jag gjort i veckan hittils? Inte ett dugg egentligen om nu sanningen ska fram. tränade i måndags, vilket gick väldigt bra förresten. Ser fram emot mönstringen i helgen och hoppas att Royal kommer att fortsätta sköta sig bra. Det vore trevligt, eftersom detta är första gången jag ska visa upp honom. Det enda negativa är att det finns människor där som jag helst skulle slippa vistas med i samma lokal. Men that´s life I guess. Får göra det bästa av situtionen och helt enkelt låtsas som dom inte är där (Y)

Har förresten bilder från Beas och min GALNA pulkaåkning! Men dom får ni se en annan dag i ett annat inlägg, orkar inte greja med det där just nu, sörrni!

Och sen har jag hittat en till grabb som ska med på min top-10 lista!
Sångaren i 30 seconds to mars.
Min lista ska inte påskyndas, den måste få sin tid att växa fram för den kommer nämligen att bli superb mina kära vänner, superb!
Men för all del, jag kan ju bjuda på en lite smakbit bara för att jag är så enormt snäll :)



Eran kära darlinn
/linnhelenapettersson

1 kommentar: