fredag 22 januari 2010

Jag kan inte skilja på

22.47

När man tror att man har glömt och gått vidare, eller åtminstone inbillar sig att man har det, så blir man påmind igen. Det är jobbigt. Det är så in-i-helvete jobbigt. Jag kanske förtjänar att stå och stampa på samma ställe, varför skulle det annars bli såhär? Det har jag svårt att fatta. Åhhhhhhhh, orkar inte med mig själv. Varför tänker man så mkt när man är själv? Allt rullar på i ett mycket mer trevligt tempo när man har saker att göra.

7 min kvar tills filmen jag har väntat på i flera timmar börjar. Men jag vet inte om jag har nån lust att se den längre.
Den går iaf på 1:an så man slipper all jävla reklam. Fööööörsök att vara positiv nu Linn. Försök!

Jag är inte bitter!
/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar