söndag 24 januari 2010

Min häst är bäst!

Söndag

Så idag var det alltså mönstring för Team Värmland ute hos Anki.
Oh shiiiit, va nervös jag var! Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, det va lika pirrigt som det brukar vara när det är tävling.
Men det visade sig att jag inte behövde vara så nervös för Royal skötte sig kanonbra. Vi fick jättefina utlåtanden och han kändes verkligen superfin.
Kändes nästan som jag svävade på moln när Bosse sa att det va en jättefin häst och att jag dessutom hade en fin sits.
Jag har varit så nervös över vad alla ska tycka om Royal. Jag tycker själv att det är en superduperfin häst men det är lätt hänt att man blir hemmablind och inte märker sina fel och brister.
Tänk att det är lilla jag som har en så fin häst, jag kan fortfarande inte fatta det fast än det har gått 4 månader.


Min lilla älskling, ingen gör mig lyckligare än du

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar