tisdag 16 februari 2010

ja du vet hur jag kan bli

Tisdag

Första lediga dagen på länge. skönt. Det är ngt speciellt med att vara ledig mitt i veckan, det blir liksom extra skönt och lyxigt på nått sätt.

Hur som helst, min lediga dag ägnade jag åt att ta en ordentlig sovmorgon och mysig frukost framför tvn. När Mattias kom tillbaka från skolan åkte vi till maxi och köpte grillad kyckling och potatissallad som vi åt till lunch. Vid 2-tiden åkte jag iväg till stallet och gjorde allt det vanliga. Royal gick väldigt bra idag, känns som vi har börjat hitta varandra nu och det gör att jag börjar bli såååå tävlingssugen!
När jag kom hem gjorde jag massa tråkiga grejer som ni antagligen inte har nån lust att läsa om.. Ni vet, tog rätt på tvätt, plockade ur diskmaskinen, bytte sängkläder och sådär. Och nu sitter jag här och bloggar för första gången på länge.

Vet egentligen inte varför jag inte har skrivit ngt på länge, för det är verkligen inte ngn brist på idér på kommande inlägg. Finns så mkt jag skulle kunna skriva om men som jag inte har ngn lust att dela med mig av till hela världen. Fegis, kanske ni tänker nu men jag kan ta det för jag tycker inte att det är värt det helt enkelt.

Äh, nej nu skiter jag i det här. Det snurrar alldels för mkt i huvudet nu för att jag ska kunna få fram ngt vettigt. Hör av mig en annan dag när hjärnkontoret är i funktion igen.
/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar