onsdag 17 februari 2010

Kärlek i tystnadens tid

Onsdag

Idag har jag jobbat på Clas Ohlson för första gången sen 31 december, fick en mjukstart med uppackning (07.00-10.00). Imorn ska jag jobba från 07.00-13.00, vilket innbär att jag ska sitta i kassan oxå, det känns lite pirrigt. Tänk om jag har glömt bort allt och gör bort mig totalt! Det känns som det va jättelänge sen jag jobbade där, fast så är det ju inte egentligen så det löser sig nog. Kanske...

Älskar när man bara jobbar till 10, då kan man åka hem och sova en stund till när man har slutat, vilket jag gjorde idag. Mysigt. Och sen blev dagen ännu bättre när Mattias gick med på att beställa pizza till lunch, hihi!
Har precis vart och hämtat pappa på karlstad flygplats nu, han har varit en vecka på Gran Canaria själv. Fattar inte att man vill åka själv till ett sånt ställe. Det ville nog inte han heller egentligen, men eftersom varken jag eller mamma ville följa med så åkte han själv.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta och bädda med nya sängkläder i min säng innan mamma kommer, annars kommer hon nog bli vansinnig, fast det är ju å andra sidan van vid. Funderar oxå på att lägg upp en bild på dom fina rosorna, chokladen och kortet jag fick av Mattias den 10 februari. Vi firade nämligen 2 år tillsammans då. Och i lördags gick vi på resturang (Tiffanys) och åt 3-rätters middag och hade det mysigt:) Slänger nog upp ett kort sen.

Så det var nog allt. Over and out.
/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar