onsdag 3 februari 2010

Vi överlevde vintern

Onsdag

Länge sen jag hörde av mig. jag vet.
Har egentligen ingen lust att skriva ngt här men jag gör det ändå.
Egentligen har jag lust att skriva ngt barnsligt, otrevligt, lågt och jävligt sant. Men det tänker jag inte göra.
Som vanligt är det förmodligen det som förväntas just nu. Förmodligen. Men vad vet jag. Ingenting förmodligen.

Finns en grupp på facebook som jag gick med i för ett tag sen. Det var inte en sån där grupp som jag bara gick med i för-att-det-är-en-kul-grej-grupp, utan en grupp som jag verkligen gick med i för att det är min åsikt och för att jag vill att andra ska veta att det är det och dessutom respektera det.
Nu kanske ni inte fattar nånting, men det gör ingenting darlings.

Skumt inlägg. Jag vet. Jag vet. Jag vet. JAG VET!
Det är nog mycket jag vet som ni inte tror att jag vet. Konstigt sånt där.

P.s
Har haft en väldigt bra dag om ngn undrar.

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar