tisdag 23 februari 2010

Ända till september

Tisdag

Jorrå, det blev en bättre dag i stallet idag, tack och lov för det!
Red Royal i padocken idag igen, han skötte sig bra idag oxå. Tänk vad modig han är som knappt vikar i örat när en timmerbil åker förbi på vägen. Min häst är sååå duktigt så.

Blir jobb imorn i stallet oxå, good for me! Alla pengar är välkommna till min plånbok. Tycker ni inte att jag jobbar ganska mkt för att vara arbetslös? Haha! Nej, just det... Arbetsökande! Det är ju det jag är... Glömmer så lätt.
Mamma har iaf lovat att hon ska hjälpa mig med en ansökan till IKEA snart. När är snart? Snart hoppas jag.

För övrigt är det en och en halv vecka kvar till jag fyller 20 BAST!!!!
Lämnade en lista på grejer som jag önskar mig till mamma. Andra kanske skulle kalla det för önskelista, men det låter ju såååå larvigt.
Öm.. Aa, iaf så tänkte jag att ni kanske är nyfikna på vad som stod på listan. Okej, förmodligen är ni nog inte det, men ni får väl sluta läsa nu då!
Faaaast, det är ju roligare med bilder förstås, men det orkar jag inte fixa nu så det får bli en annan dag.

Får nog bli sängen nu, för jag är tröttare än tröttast.
Sweet dreams

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar