lördag 24 april 2010

Blääää!

Fortfarande Lördag

I igår (fredags) kollade jag på förkväll och nöjespanelen. Där pratade Josefine Crafoord (stavning?) om en ny skräckfilm som kommer snart. När hon beskrev den lät det helt sjukt, alltså verkligen helt jävla stört! Så jag var bara tvungen att kolla på trailern på youtube, och jag säger bara JÄVLAR VAD ÄCKLIGT!!!
Men eftersom jag vet att det finns dom som läser min blogg som gillar såna där sjuka filmer så tänkte jag länka klippet åt er...
http://www.youtube.com/watch?v=9wmTv2nqTHo
Vidrigt, är ett mkt passande ord till denna film om ni frågar mig.


Nu ska jag titta på ngt betydligt roligare, gammla Glamuorama-avsnitt som jag inte har sett.

/linnhelenapettersson

2 kommentarer:

  1. Okej, jag kan hålla med om att jag fick kväljningar.
    När kommer den?
    /Bea

    SvaraRadera
  2. Ja, så jävla vidrigt! Fick panikångest igår när jag skulle sova, usch! Jag vet inte riktigt när den skulle komma, men snart iaf. Säg inte att du ska se den!? :O Haha!
    /linn

    SvaraRadera