måndag 26 april 2010

Fuck you.

Måndag

Åt frukost till de sista Glamourama-avsnitten imorse. Älskar verkligen vinjetten, låten är så jävla grym! Blir sjukt partysugen av den.
Och nu har jag fått abstinens av Glamourama och vill ha mer, mer, mer!! Hoppas det spelas in nya avsnitt snart.

Igår kväll lärde mamma mig hur man tankar. Ja, det är sant! Jag kan inte tanka trots att jag har haft körkort över ett år, haha! Efter tankningslektionen åkte vi till Maxi eftersom jag hade bestämt mig för att synda lite (dvs köpa godis).
I kassakön utbytes mitt goda humör illa kvickt när vi hamnade bakom ett gäng välkända idioter. När dom hade betalat så väste jag till mamma att jag mer än gärna skulle vilja kasta en handgranat efter dom. Kan inte komma på mer vidriga människor faktiskt.
Imorse när jag loggade in på msn hade en av dem addat mig på msn. Så jävla ironiskt!
Satt och funderade på om jag skulle accepetera eller inte, men beslöt mig till sist för att göra det. Kan ju vara intressant att höra vad idioten vill och sen totaldissa.
Blir arg bara jag tänker på det, usch!

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar