lördag 3 april 2010

Everybody Ready?!

Påskafton

Mamma & jag kom hem från Lillerud för en stund sen. Vi var där och kollade på en lokal dressyr tävling. Tanken var egentligen att jag & Royal skulle gjort våran debut men eftersom han är i en "bus-period" nu så valde jag att vänta med att tävla. I vilket fall så var det väldigt roligt att bara åka dit och kolla. Malin & Danny var med och gjorde sin första tävling och dom var superduktiga :)
Jag kan inte låta bli att bli tävlingssugen även fast jag vet att det var helt rätt beslut att vänta ett tag med våran första tävling. Jag får väl helt enkelt längta lite till.

Påvägen hem svängde vi förbi Bergvik för att byta min berlock som jag fick i födelsedagspresent. Jag hade egentligen tänkt byta till en döskalle med strass på men jag bestämde mig för en jordgubbe ist. Meningen var att byta till en lite "tuffare" berlock så att den skulle passa bättre ihop med armbandet... Vet inte om en jordgubbe är så tuff egentligen men jag kunde inte motstå den, haha!

Jordgubben i det högra hörnet är det alltså jag har nu. So cute :)

Ibland får jag infall om att jag bara måste ha den där väskan, parfymen, klänningen etc. Och nu har jag fått ett nytt infall. Jag bara måste ha ett par high heels nu i vår/sommar! Vill ha ett par som är tuffa och som passar både till jeans och klänning och jag tror att jag har hittat dom perrrrrfekta skorna!
Late Night by Kenza (wildflower).

Jag är kär! Kan ni förstå varför? Hihi :)

Min fredags kväll blev fulländad med Solsidan & grönsaker med dipp igår. Jag satt helt seriöst och gapskrattade åt Solsidan, det var så himla bra! Så jäkla briljant! Man känner verkligen igen sig i alla konstiga situationer och det är det som gör det så roligt. Trodde ju föresten förra veckan att dom hade kört sista programmet, men så var det ju inte som tur var! Detta var tydligen näst sista och nästa vecka är alltså sista avsnittet. Så! nu har vi rett ut det, om det var någon mer som var förvirrad. Hehe!

Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på... Har förstås två påskägg som måste ätas upp innan Mattias kommer imorn. Så det blir väl att ligga i lite om jag ska klara av det. Kanske kan titta på Millenium under tiden, men jag måste hålla mig fokuserad på uppgiften förstås (ÄTA GODIS TILLS JAG SPYR!). Haha ;)

Have a nice påskafton, eller nått.
Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar