lördag 24 april 2010

skönt att finnas till

Lördag

Jag & Mattias hann med en sväng på stan igår (fredag) och jag gjorde faktiskt 2 fynd.
Gick in en snabbis på Ginatricot och upptäckte till min förtjusning att dom hade lite rea på vår och sommar kläder ( nu liksom!? :O). Hittade en t-shirt och en sommarklänning och kände mig supernöjd faktiskt. köpte även en ny parfym som jag länge har tänkt köpa.
Har utforskat webbkameran på den datorn, så nu får ni bilder på kläderna som är tagna med den. Hur har jag kunnat leva så länge utan min underbara laptop? Det är och förblir ett mysterium tror jag.


Lite scary men jag tyckte om den ändå och för 49 kr kunde jag inte låta bli att slå till :D

Här är klänningen. Syns inte kanske inte så bra:P (det var svårt att få plats på bilden). 99 kr var verkligen ett överkomligt pris tyckte jag och slog till.

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar