tisdag 13 april 2010

Vänta dig mirakel!

Tisdag

Blev för stunden lite förrvirad om det verkligen var tisdag eller om det möjligen var onsdag... Jag börjar väl bli lite virrig såhär på gammeldagarna, I guess.

Veeeeeeeeeet att jag är asdålig på att uppdatera! sorry för det.
Har nog hänt massa som jag egentligen borde/ skulle kunna skriva om. Men det skiter jag i!

Igår tränade jag för Anki. Anki red Royal en stund under passet och det gick ganska bra. Han är så duktig min lilla häst. Så himla fin är han! Kändes konstigt att se honom från marken. Jag kunde inte låta bli att tänka "tänk att det där är min häst! Jävlar va snygg han är!" Haha! Det var nog nyttigt att se någon annan rida honom. Jag har ju varit så "försiktig" i min ridning tidigare, jag har typ trott att han ska "explodera" om jag driver för mkt, så var ju inte riktigt fallet fick jag lära mig igår.
Jätteskönt att sitta upp efter Anki och inte känna sig rädd för att fatta gallopp.
-Om Anki vågar fatta gallopp så vågar jag oxå, typ så kände jag.
Och idag gick han oxå riktigt bra. Den här perioden som jag har varit rädd under kanske äntligen är över nu. Det känns så åtminståne. Och isf finns det inget som hindrar oss från att anmäla oss till en tävling snart. Skulle vara så himla roligt att få åka iväg och tävla nu och känna att allt stämmer och att Royal sköter sig. Det skulle göra mig glad.
Imorn ska vi var modiga och prova att rida i ridhuset istället för lilla tältet. Wisch me good luck!


Nu-----> Sängen!
Godnatt!

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar