måndag 3 maj 2010

I mitt andra liv

Måndag

Min dag började med att mamma kom in farandes i mitt rum halv 8 och frågade var jag hade mobilen. Jag hade fått sms från Malin som ville att jag skulle komma och jobba, men jag hade inte hört den eftersom jag hade glömt den ute i hallen. Så jag fick flyga upp ur sängen och göra mig i ordning och åka iväg till Sörmon. Förutom att dagen började hektiskt så har den för övrigt varit ganska bra. Ikväll ska vi träna för Anki, ska bli roooligt.

I fredags firade jag Valborg tillsammans med Beatrice. Meningen var att vi skulle grilla lite och sen åka och kolla på en majbrasa. Så blev det inte.
När det började dra ihop sig för att åka mot brasan började det regna så vi bestämde oss för att skippa brasan. Ist fick vi den briljanta idén att vi skulle dra till Nöjes. Vinet som jag hade köpt på systemet (Leget funkade!!!) tog snabbt slut och vi gick loss på Beas mammas & Torbjörns bar. Vi shotade 12 olika sorter.
Sen åkte vi hem till Beas pappa en sväng för att sen dra vidare till mig och göra oss i ordning. Efter detta tog vi bussen in mot stan och gick till Nöjes. På Nöjes sög det så vi drog ganska fort. Ganska ovärt att åka in till stan men rolig förfest hade vi iaf.
Dagen efter mådde vi som vi förtjänade kan man nog säga, haha!
Har inga bilder från Valborg, men Bea tog en jäkla massa kort. Vet dock inte om dom är i uppvisbart skick om man säger så.... Haha!

Föresten så har jag komit på ett sätt att lura Spotify! Mohahaha!
Om man har gratiskonto och lyssnar på ett album som slipper man all reklam!
Nästan lite halvkrimenllt :O Men jävlar vad smart jag är som listade ut det :D

/linnhelenapettersson

2 kommentarer:

  1. Haha, jag har några bilder ja.. haha

    /Bea

    SvaraRadera
  2. Misstänkte nästan det, haha xD
    /linnis

    SvaraRadera