måndag 31 maj 2010

Säg ingenting till mig

Dom satans molnen förstörde mina planer om en heldag ute i solen!
Nu ser man knappt att himlen är blå bakom alla gråa moln, tyyyyypiskt.
Gick in och kollade på Klart.se, och det ser ut som det molniga vädret är här för att stanna tyvärr. Men till min förvåning så verkar det som jag faktiskt har fått lite färg, för man ser faktiskt bikinilinjerna ganska tydligt. I sommar tänker jag försöka vara ute så mkt som möjligt och njuta av solen. För om det så är det sista jag gör så SKA JAG BLI BRUN! Haha!

Nu kurrade magen, den vill ha lunch. Åt bara en talrik med fil och müsli imorse för jag vaknade med världens magknipp. Hatar att ha ont i magen. Den är dum och jävligt onödig (om ngn frågar mig) den där veckan som kommer en gång i månaden.
Iaf... Så det är kanske inte så konstigt att magen skriker efter mat nu. Jag är typ som skalman med mat och sov-klocka inbygd. Och vad som händer om jag inte äter eller sover när klockan ringer vet nog de flesta som känner mig. Det blir inte särskillt trevligt, eller JAG blir inte särskillt trevlig. Det är tur att jag är hyffsat medveten om det själv och har nog med självinsikt för att ta mitt alarm på allvar.
Idag tror jag att det blir nån kycklingrätt till lunch. Är motligt road av rester men jag har nog inte så mkt att välja på misstänker jag. Tar nog en morotskaka till efterätt så känns allt mkt bättre sen.

Borstade av Royals schabrak på altanen förut och nu ser det ut som vi har slaktat ekorrar på gräsmattan typ. Fattar inte vart all päls kommmer ifrån, för det märks inte på hästen att han är tunnhårig direkt, nejnej han bara fortsätter att fälla päls som det inte fanns no limits! Borde nästan ha tagit ett kort på shabraken före och efter borstningen/rykten och sen även på gräsmattan, hehe!

Nu är det nog bäst för alla att jag äter lite lunch. Och snart börjar ju Ellen oxå, perfect!
/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar