onsdag 12 maj 2010

where ever it goes i always know that you make me smile

Onsdag

Priset som världens sämsta bloggare går nog till Linn Pettersson misstänker jag.
Alltså världens sämsta på att uppdatera alltså, mina inlägg är inte dåliga. Skulle nog vilja påstå att dom är i världsklass! Typ...

Whateverrrrrrrrr!
Tävlande i helgen som ni kanske känner till. Royal gick kanonfint på framridningen men tyvärr inte så fint på banan. Han hann med det mesta kosparkar, avsaktningar (där dom inte skulle vara), fattade fel gallopp, gick över tygeln ... Ja, listan kan göras lång. En riktig liten odåga var han, men nu i helgen ska jag få revanch!
För på lördag bär det nämligen av mot Hagfors, där ska vi rida LB:2.
Eftersom jag är den tävlingsmänniska som jag är så har jag bestämt mig för att vi ska vara BÄST på lördag, oslagbara! Yes! Att vara ödmjuk har nog aldrig varit en av mina bästa sidor, nej jag vet. Skämt åsido, men jag hoppas verkligen att skötter sig bättre denna gången min lille skutt.

För övrigt har det inte hänt ngt särskillt. Jo, det regnar utav h-lvete skulle man kunna säga. Jag vet, för jag har varit ute i det.
Tja... Och sen har jag ju bytt FB-profilbild till denna:

Duger det?

Imorn blir det träning för Anki med Ankis Änglar, weiiii! Ska bli roooligt :)


See ya!
/linnhelenapettersson

1 kommentar:

  1. det duger mycket bra, vackrare får man leta efter:)

    SvaraRadera