onsdag 8 september 2010

2-4-6-8 Motorway

Fortfarande inga bilder från Stockholm tyvärr.
Alla bilder vi tog är på Mattias kamera och han tyckte att han skulle få lägga upp dom denna gången. Så... Se till att få tummen ur och gör det då!? Jag har ju FAKTISKT mycket ivriga bloggläsare som knappt kan bärga sig innan dom får se bilderna!

Idag har det varit lite av en rörig dag faktiskt. Skjutsa mamma till jobbet pga punka på cykeln, 2 hästar att ta hand om, massa telefonsamtal, jobba, inte jobba, ta rätt på tvätt, ta rätt på disk, laga mat, hämta mamma och slutligen åka till stallet igen för att rida häst nummer 2.
Tanken är nämligen att jag ska försöka mig på att hoppa Royal idag, vet inte om det är en bra eller dålig idé, men sist slutade det med att jag trillade av och skrapade upp mig på staketet. Fast han har varit snäll nu, heeeela sommaren faktiskt (duttig heest) så han kanske har växt ifrån såna dumheter... Eller???

Annars har jag nog inget spännade att tillägga egentligen... Eller, jo! -Det vankas utgång på lördag med flickorna, ska bli riktigt roligt. Dock har jag inte en susning om vad man kan tänkas sätta på sig. Har massa sommarklänningar som jag skulle vilja använda, men nu är det väl höstkläder som gäller?
Det löser sig nog, det brukar det ju göra.

Om jag inte bloggar imorn så kan det bero på:
Alt 1: Jag trillade av idag när jag försökte hoppa med Royal och bröt nacken.
Alt 2: Jag är en mycket lat bloggare.

Det är 2 mycket rimmliga förklaringar. Välj själv eran favorit!

Spelar in Idol ikväll btw. Andreas är het, het, heeeeeet!

Tjillevippen på er!!!
/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar