måndag 20 september 2010

The feel good drag

Ikväll blir det träning för Anki, skojigt! Kommer hem lagom till "Lite sällskap" med Fredrik & Filip, perrrrfekt!


Just nu sitter jag och äter lite marknads godis(Mattias marknads godis) och väntar på att det ska bli dags att sätta igång med maten, idag blir det fläsk med löksås.
Och jag ska göra världens godaste löksås som jag alltid gör!

Alliansen vann valet igår och det va väl inte riktigt så jag röstade, men man hade det väl lite på känn.
Mamma & jag åkte och röstade igår innan vi åkte till stallet, vi var alltså ridklädda när vi röstade. När vi hoppade in bilen igen så skrattade mamma och sa att "dom som såg oss nu trodde nog inte att vi röstade rött... Hästmänniskor och hoppar in i en Merca. Moderatkärring tänkte dom nog, haha!"
Tänk så fel dom hade isf! Man ska inte döma hunden efter håren säger man ju...

1 kommentar: