onsdag 15 september 2010

I walk the line

Nu kan ni avblåsa alla alarm! Jag överlevde hoppningen med Royal i onsdags!
Han skötte sig jättebra, inte ett enda bus gjorde han min lille skutt och jag är en mycket stolt mamma.

Jag har funderat på om jag borde byta till Blogg.se ist för Blogspot.com pga att jag skulle vilja se hur många läsare jag egentligen har... Tills jag idag för första gången upptäckte att faktiskt Blogspot.com oxå har det!!! Jäkligt klantigt att inte hitta dit tidigare men jag skyller på att jag har varit för lat för att ens lägga ner mig.
Hur som helst så blev jag ganska chockad när jag såg att jag hade 12 läsare, var av 2 st var från USA... Vad handlar det om liksom?? Vilka är ni och varför är min blogg så intressant för er? Eller jag menar "Welcome strangers!". Och vilka är ni andra 10 läsare? Jag vet att jag har 3 läsare, det finns ingen annan än dom som vet om att jag faktiskt bloggar. Jag har mycket svårt att tro att dom 3 använder sig av massa olika datorer för att gå in på min blogg... Eller?
Äsch, jag är glad för mina 12 läsare. Jag kanske borde blogga lite oftare eftersom jag uppenbarligen förväntas att leverera något intressant här.

Hade ju lovat er att lägga upp stockholmsbilderna, hade faktiskt tänkt göra det i detta inlägg trots att ni förmodligen redan har sett dom på FB.
MEN det verkar som alla mina bilder är borta från datorn, jag fattar inte vad som har hänt. Vart har dom tagit vägen? Alla bilder på Royal, från i sommar och massa andra bilder är bara helt borta! Min dator måste ha fått ett hjärnsläpp och glömt bort alla mina bilder. Så måste det vara! Han kommer nog ihåg dom om han bara får sova lite på saken.

Till helgen är det Storforsmarknaden och jag planerar att gå på den. Älskar att gå på marknad! Jag ska äta langos och köpa fårulls-sockor som jag kan ha i stallet.
Det är så mysigt med marknad! Storforsmarknaden förknippar jag med en riktigt härlig höstdag. så nu i helgen kommer det att bli höst på riktigt för mig, innan har det känts som nått mellanting mellan sommar och höst.

Nej, nu ska jag kolla på andra halvan av Idol som jag inte såg färdigt på igår! Eventuellet så kanske jag kollar på ett första avsnittet av Skånefruar oxå om jag inte kan slita mig härifrån, mihihi!

Have a nice day everybody! (måste jag börja skriva på engelska nu tror ni när jag har två läsare från USA??? Hahaha, nääääää!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar