söndag 19 september 2010

Don't believe anything you say

Då var vi hemma från Storfors. Gick på marknaden igår och fyndade en del faktiskt. Köpte bla ullstrumpor, Lovicka vantar, växter och godis såklart!
Är extra nöjd med mitt lilla träd som jag fyndade, har velat haft ett sånt länge.
Dock var jag lite besviken på att det inte fanns langos, det har det alltid funnits alla andra år så det va lite trist. Det va en del andra stånd man saknade som brukar vara med. Kanske inte såna man brukar köpa av men som det ändå är kul att kolla i, fast om ingen köper ngt så är det väl inte så lönsamt kanske.

Som det trädet till höger ser mitt träd ut ungefär.

Ska iväg och rösta här lite senare i eftermiddag. Är fortfarnade osäker på vad jag ska rösta faktiskt. Gjorde ett sånt där test imorse och då fick jag resultatet att jag borde rösta på miljöpartiet... Eh? Jag trodde att jag skulle få vänsterpartiet eller socialdemokraterna, milöpartiet hade jag inte ens en tanke på. Haha! Det skillde inte mkt mellan miljöpartiet, socialdemokraterna och vänsterpariet iofs, men man blir ju lite konfunderad på vad man borde välja.

Hm...?

Längtar till nästa helg då det bär av till Nyköping och Malin igen! Och denna gången tar vi med Royal, för vi ska nämligen få träna Liane. Ska bli skitkul och jag är redan nervös, haha! Människan har ju faktiskt ridit VM för tusan! Kommer nog att bli en lärorik och intressant helg, hoppas Lille Skutt oxå tycker det.

Nu ska jag städa undan sommarskorna och ställa fram höstskorna istället.
Efter Storforsmarknaden är det offentligt -Hösten är här!

/Linnsi lusan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar