onsdag 29 september 2010

Starkare än ord

Vilken fin höstdag det blev idag, härligt! Ska bli härligt att cykla iväg till stallet sen.

Beställde nya ridstövlar igår och det blir tom billigare än jag hade räknat med, sånt gillar man. Lämnade även in mina gamla på lagning, hoppas dom hinner laga dom innan söndag då det är tävling i Kristinehamn. Vi ska rida LA:3 för första gången, ska bli jättekul! Malin ska vara med och rida kval oxå. Det ska bli jättekul att tävla tillsammans igen, sist vi gjorde det va på lag-SM 2008. Saknar att rida lag, hoppas vi kommer göra det igen i framtiden.

Igår kväll åkte vi hem till Mattias. Älskar att vara på landet, det är så himla fint såhär på hösten med alla stora träd som har blivit gula, röda och orangea. Åt en jättegod middag med fläskfilé & potatisgratäng, sen blev det mys framför tvn med mini glassar och kaffe. Härligt avslut på en härlig dag.

Idag har jag inte hunnit med så mycket, känner mig fortfarnade lite sliten sen helgen faktiskt. Tänkte åka till stallet, byta sängkläder, ta rätt på lite tvätt, skicka iväg några ansökningar till ställen som jag har fått tips om och laga mat om jag hinner.

Ha en bra dag, för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar