torsdag 23 september 2010

Jag borde veta bättre men det spelar ingen roll

Dan för dan, jo så känns det faktiskt! Det ska fixas och förberedas överallt och ingenstans. Det är min mamma i ett nötskal det! Anledning till detta hysteri är för att vi åker till Nyköping över helgen. Kommer att bli jättekul!

Igår storhandlade jag & Mattias. Har aldrig gjort det förut, men det gick ganska bra om man bortser från att Mattias var frusterad över att vi inte hittade. Han tycker bättre om Maxi och det gör nog jag oxå om jag får välja. När vi ska storhandla själva så kommer vi nog att bli Maxi-handlare. Jag hittar till godiset med förbundna ögon där, jag lovar!

Senare på kvällen bakade jag Muffins med glasyr. Jättefina blev dom!
Så fina att jag måste lägga upp en bild på dom faktiskt!

Efter muffinsbaket blev det Halv åtta hos mig, Idol & Kungarna av Tylösand såklart!
Älskar kungarna av Tylösand! Igår när jag tittade på det så utbrast jag till Mattias "Jag skulle vilja vara med där!". Det var mindre populärt kan jag säga.
Men du kan vara lugn Mattias, jag ska inte anmäla mig till nått sånt, loooovar!
Skulle nog inte stå ut en kväll ens, men det är roligt att kolla på iaf.


Idag har jag gjort en ost&skink paj för att ta med till Nyköping i helgen. Den blev oxå jättefin! Så därför får ni en bild på den oxå.


Nu ska jag städa. Så hej på er!

1 kommentar: