måndag 1 mars 2010

Jag ska fånga en ängel

Måndag

Här kommer bilden på rosorna som jag fick av Mattias den 10 Februari när vi firade 2 år tillsammans, vet att det nästan är en månad sen men bättre sent än aldrig... Eller?


Jag missade melodifestivalen i lördags! Och dessutom missade jag reprisen i söndags morse... Tror att det va Peter Jöback och nån som hette Anna Bergendahl(?) som gick vidare till globen, är det rätt tro?
Jaja, i vilket fall så va jag ute tillsammans med Mattias + 8 andra människor i lördags och därför missade jag melodifestivalen. Vi började med förfest hos Kalle och sen åkte vi till Elin på förfest, sen åkte vi in till stan och åt mat på Alfie och sen gick vi till en kille och fortsatte förfesta för att sedan dra vidare till Nöjes. Det va kul med förfesterna men väl inne på Nöjes va varken jag eller Mattias särskillt sugna på att dansa eller dricka, så vi drog hem ganska tidigt.
Igår (söndag) såg vi "UPP" och den va verkligen jätterolig, älskade verkligen fågeln! så himla knäpp!
Och där har ni min helg i en kort sammanfattning.

Imorn är jag oxå ledig, men på onsdag ska jag jobba på sörmon igen och på torsdag åker jag & Mattias till trysil och åker skidor, ska bli jättekul! Roligt med många nedfarter att välja på, lite skillnad mot Ski Sunne kanske...
Och på söndag fyller jag 20!!! Då är inte jag tonåring längre, jösses vad gammal jag har blivit. Systemet here I come! Öm.. det där lät nog inte så bra kanske, haha! Men ni fattar vad jag menar... Hoppas jag.

Nu blir det snart Boston Tea Party.
God natt & dröm sött alla trötta.
/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar