onsdag 31 mars 2010

Vägen (låter oss längta)

Onsdag

Har vart och jobbat på Clas idag (7-10). Fixade lite ärenden på stan efter jag hade slutat och hann även smita in på Kicks och köpa en ny färg av nagelacket från mitt favorit märke OPI. Fick bli en rosa nyans som kändes vårig och fräsch.

Fin färg va!? :)

Nu sitter jag här och lyssnar på Lemarc igen. Lyssnar på lite nya låtar som jag inte har hört förut. Eller nya är dom egentligen inte, men för mig är dom det. Har inte orkat lyssna på dom förut, varför lyssna på nya låtar när man redan älskar dom gamla? Jag vet inte om det bara är jag som är sådär konstig när det gäller nya låtar... När man ska lyssna på nya låtar så måste man lägga ner sig lite och lyssna extra noga och anstränga sig lite för att börja gilla dom... Haha, låter ju lite knäppt, men det passar ju mig ganska bra iofs ;)

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar