lördag 14 november 2009

I hear in my mind all these words. I hear in my mind all this music.

Lördag

Jag slapp att ha tjejkväll för mig själv igår, mamma joina mig. Hon sov iofs det hela filmen det var ändå trevligt att kolla på Idol tillsammans och kommentera hur dåliga/bra deltagarna är. Hon tycker bästa om Reza & Tove och jag tycker bästa om Mariette & Tove. Hur som helst, Eddie åkte ut och det tyckte jag var bra. Nästa gång tror jag att Reza åker. Kom ihåg att jag sa det nu till nästa vecka så får vi se om jag har rätt.

Såg iaf på Bröllopsduellen som var en av filmerna jag lånade av Bea. Jag tyckte den var riktigt bra faktiskt, en rolig film som man blir glad av att se. Kate Hudson är faktiskt min favorit skådespelerska, älskar henne i Hur man blir av med en kille på 10 dagar, den är verkligen en av mina favoritfilmer. Nu vet jag oxå hur min bröllpsklänning ska se ut! Den som Kate hade var helt underbar.

Bröllopsduellen- den levde helt klart upp till mitt mål med kvällen, en riktig tjejfilm. Se den!

Nu blir det en sväng till stallet och till Lill-dregen/Björne/Kotten/Lillen/Royal. Tror jag ställer in min inplanerade uteritt idag, det får bli imorn istället. Jävla-fucking-kuk-pissväder, eller vad säger ni?
/linnhelenapettersson

1 kommentar: