måndag 23 november 2009

Samson

Måndag

And if somebody's going to make it
then this somebody ought to be you
And if somebody's going to fake it
then this somebody, somebody is you
If it's me that was going to take it
then I know that it wouldn't be straight
And I keep telling my reflection
Ambitions are already starting to fade

Ambitions-Donkeyboy

Vart i skolan en sväng nu på morgon, helt i onödan visade det sig tyvärr. Skulle jobba med grupparbetet men så blev det inte, rätt ovärt. Orkar inte förklara varför men nu sitter jag iaf här ist och funderar på om jag ska sätta igång med programmeringen.. Förmodigen inte, eftersom jag har svårt att tänka mig ngt som är tråkigare. Jag har dessutom komit på att programmering är helt klart överskattat, orkar inte förklara det heller men så är det för att jag säger det!

I fredags såg jag & Mattias den tredje och fjärde Johan Falk filmen och igår(söndags) såg vi den femte, nu är det bara den sista kvar, spännande!
I lördags var det tacksittning för fadrarna och temat var som sagt "L" och jag var Laura Croft, Tomb raider ni vet. Riktigt rolig kväll!

Hihi!

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar