torsdag 26 november 2009

Sparks

Torsdag


Sahara hotnights-Japanese Boy är en av låtarna jag spelar sönder just nu. Trots mina och Beas diskussioner spelar jag sönder ännu en låt, jag kan inte hjälpa det! What can I say? Det är som en drog.. typ. Äh, ni fattar!

Imorn ska jag vaccineras. Jag vill inte! Jag kommer garanterat bli sjuk, supersjuk. Åhhhh, jag vill inte! På lördag ska mamma & Jag till Globen för att titta på Globen Horse show, vore det inte typiskt om jag blev sjuk så att vi inte kan åka? Jag kommer garanterat börja gå baklänges. Inte blev jag mindre nervös när jag såg Amys trevliga lista på symmtom man kan få av vaccinet, usch! Nålen kommer säkert vara den längsta och grövsta i världshistorien. Nog om detta! Jag tar den imorn. Det kommer gå bra. Punkt.


Just det! Nu var jag påväg att glömma! I måndags blev jag bjuden på förhandsvisning av Bea på Luftslottet som sprängdes, den tredje och sista filmen i Stig Larssons triologi. Av mig får den betyget 4,5/5. Den var alltså väldigt bra och en jättebra fortsättning på den första och andra filmen. Det enda som var ett litet minus var att den va 2 timmar och 20 min lång, vilket blir lite för långt. Men annars rekomenderas den mkt stark!

Nu står torsdagsstädning på schemat, inte helt oväntat kanske men ack så trååååkigt.
Tur att jag har laddat ipoden så jag kan lyssna på musik samtidigt. Musik gör livet mkt lättare vid många situtioner och det gäller i högsta grad vid städningstillfällen. Ett utmärkt knep för att få tiden att försvinna fort.

Tänkt försöka kolla på Paradise Hotel ikväll oxå, har inte sett ett enda avsnitt än men nu ska det bli ändring på det! Nån annan som har sett det? Hört att det ska vara ganska ..Öm... traschigt. Haha! Kan nog helt klart bli intressant.
Kanal 6 21.00 , tror jag det va.

/linnhelenapettersson

1 kommentar: