tisdag 17 november 2009

so what if this world just throws me off the edge

Tisdag 16.26

Nyss hemkommen från skolan och nu sitter jag här, Big suprice!
Har varit i skolan 2 gånger idag. Why, why, why?? Tänker säkert ni nu. Jo, första gången var jag där och träffade studievägledaren. Och nu sitter jag här med en "ansökan"(??) om att hoppa av min utbildning, najs... Eller? Måste erkänna att ångesten kommer krypandes när jag tänker på att jag måste ta ett beslut angånde min framtid. Fuck! Vågar jag verkligen hoppa av den här utbildningen och satsa på en helt annan? Isf kommer det bli väääldigt nischat, alltså jag blir väldigt begränsad vad gäller min framtid inom jobb. Men det är väl det här jag vill? Eller hur!?
Nej, jag orkar inte skriva om alla mina tankar som snurrar i huvudet just nu och ni orkar defenitivt inte läsa dom! Tro mig, I know!

På bussen från Universitet in till stan klev det på 2 kontrollanter. Tror ni att det är samma jävla kontrollant som klev på bussen på halloween, haha! Då va han ett pain in the ass för Amy, och han va fan inte sämre den här gången. Typ frågade vilken skola jag gick och massa skit. Liksom "JA, det är mitt kort. NEJ, jag är inte för gammal för att ha skolkort. JA, det fungerar!!!!"

Sen åkte jag tillbaka för att gå på en föreläsning som visade sig var tråkigare än vad jag hade räknat med, fett ovärd faktiskt. Har iaf fixat biljett till tacksittningen nu, kan nog bli kul. Temat för tacksittningen är "L", alltså nånting som börjar på "L" tex. Lucifer, Lantis, Lucia osv. Jag vet inte alls vad jag ska klä ut mig till. SNÄLLA, hjälp mig att komma på något!!!!

Har fått förslag av Joel att jag ska klä ut mig till "Lara Croft" i Tomb raider. Har inte ens sett filmen. Detta är vad man får fram när man Googlar.. Ser ju ut som jag får färga håret lr skaffa peruk isf, det känns lite jobbigt. Vad tycker ni??

/linnhelenapettersson

3 kommentarer:

  1. Haha, peruk har du ju haft förr så det klarar du väl? ;)
    Vad finns det mer på L .. Lassie, Laban, Linn(a), Lampa, Lagerhaus .. Eh .. nu gick det överstyr. Lycka till!
    /Bea

    SvaraRadera
  2. Haha, jag kan inte sluta tänka på saker som börjar på L.
    Lucky Luke, Luke Skywalker, Loner. Haha
    Jag skriver mer allt eftersom det poppar upp! <)
    /bea

    SvaraRadera
  3. Haha! Lampa? Haha, det skulle kunna bli intressant:D det är bra, låt fantasin flöda!^^

    SvaraRadera