söndag 15 november 2009

It´s not me, it´s YOU

Söndag 18.02

Tycker att det är kul att kolla in andras bloggar. Jag checkar såklart Beas & Amys dagligen.
Några andra jag kollar är Kenzas & Blondinbellas.
Men nu har jag även börjat kolla Kisses, tjejen är ju lite rubbad måste jag säga men det är bara roligt. Hon är liksom lite too mutch, ni vet Platina blond med mörk utväxt, 20 liter fondation, botox i läpparna osv.

Denna bilden har hon själv lagt upp på sin blogg. Vem lägger upp en bild när man ser ut sådär? Hahaha! Detta är underhållning på riktigt, kolla in bloggen om ni inte redan har gjort det.

1 kommentar:

  1. Jag följde Kissies för några månader sen, även dessie, paow, foki, stina-lee, amandavardet osvosv. Det tog dock upp lite för mycket av min tid då jag dagligen följer lite över 15st andra bloggar.. Men jag håller med om att Kissie är underhållning!
    /Bea

    SvaraRadera