söndag 15 november 2009

There's no real love in you

Söndag 19.29

Linn<3Spotify=SANT
Ja, Spotify används mycket fligt av mig just nu. Just nu lyssnar jag på
Tokio Hotel-Automatic , den har gått från Bra till Väldigt bra nu. Kolla in deras musivideo, ganska häftig faktiskt.
http://www.youtube.com/watch?v=3Mi1xxT3Fqc&feature=fvst

Tom, sångaren, är ganska snygg faktiskt!
Har precis pratat med Mattias och har lyckats tjata hit honom, han dyker nog upp här vid halv 9. Han ska tydligen ha med sig chocklad till mig, det är gilla som vi Facebookanvändare säger, en liten parantes för dig Bea så att du oxå förstår (Y).
Men han vet inte om min plan för ikväll... På 4an ikväll går Heart Break Hotel, det råkar vara en av mina favoritfilmer det är dock inte en av Mattias favoriter, hehe! Får se vad han säger.

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar