fredag 12 mars 2010

Fyra steg i det blå

Frrredag

Sitter här och väntar på att Mattias ska komma och under tiden funderar jag på hur jag ska klippa mig och "slinga" mig nästa gång. Jag är verkligen i stort behov av en helrenovering av håret. Utväxten kan snart räknas som min hårfärg och topparna är så slitna att det tar 7 svåra år att borsta ur det. Usch! Och ändå har jag inte bokat ngn tid än trots att det är kris! Jag har nämligen ångest för vilken dag jag ska göra detta på, jag vet att det inte spelar ngn roll vilken dag jag än tar för det kommer ändå bli en dag som antingen nån från sörmon lr Clas Ohlson vill att jag ska jobba på. Vad ska jga säga då liksom? "Naej, jag ska klippa mig imorn så det kan nog bli lite svårt att avboka den tiden..."? Hur jag än gör kommer det bli dumt. Men jag måste ju klippa mig, jag står inte ut längre med mitt fågelbo till hår, jag vill bli vårfräsch! Jag har förmodligen ångest helt onödan, I know.

Men hur ska jag klippa mig? Jag har lite funderingar på lugg (som vanligt?), men vet inte om jag vågar. Och sen vill jag göra mig ganska ljus, inga bruna slingor denna gången och helst inte så guldiga slingor heller utan ljusa och vårfräscha ska det va!
Hittade en bild på Victoria Silvstedt när hon har lugg, riktigt snyggt. Men vågar jag? Hm...


/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar