lördag 27 mars 2010

Mellan dej och mej

Lördag
inlägget skrevs i förmiddags, men glömde bort att lägga ut det. And here it is!

Kollade på Let´s dance finalen igår. Mattias vann, wiiihooo! Har aldrig riktigt gillat Claudia faktiskt, hon dansar jättebra, men det är ngt med henne jag inte tycker om. Äsch! Grattis till Mattias iallafall!

Men igår måste jag säga att jag vart besviken. Vad hände med Solsidan? Jag trodde att det skulle vara sista programet igår men det måste ju ha varit förra veckan. Attans! Men livet går väl vidare antar jag. Dessutom har jag hört att det ska komma en ny säsong, yey!

Hade sovmorgon idag, såååå himla skönt att få gå upp när man vaknar av sig själv speciellt när man inte vaknar jättesent. Vid 3-tiden har jag extrajour på sörmon och efter det så ska jag rida på vilddjuret. Ikväll har jag inte planerat ngt, får antagligen bli nån film. Men om jag inte har helt fel nu så är det väl earth hour ikväll oxå?

Åhhhh! Tänk nu kunde hon inte hålla tillbaka längre! Min mamma måste lida av någon allvarlig stressjukdom som innebär att hon bara måste tjata på mig. Det spelar ingen roll vad det gäller så är det ett ständigt tjatande och gnatande. Hur fan orkar hon med sig själv, undrar jag ibland. Måste vara jävligt jobbigt att känna sig stressade över andra människor hela tiden, det räcker liksom inte med dom problemen hon har själv utan hon måste lägga sig i andras hela tiden (som inte ens är några problem). S.U.C.K! Någon annan som har det angenäma problem med sin mor?

Gaaaaaah! Frustration.AB återkommer inom kort. kanske.
/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar