tisdag 30 mars 2010

lycklig idiot

tisdag

Igår (måndag) klippte jag mig i 3 timmar, 3 timmar!!!!
Och ja, jag fegade ur och gjorde blonda slingor som vanligt. Det är nog ingen som kommer att se nån skillnad, men det känns mkt bättre än innan och det är väl det som är huvudsaken I guess. Annars hände det inte så mkt igår, hade träning som vanligt som gick ganska bra. Royal gjorde bara en bockning, yes!

Min morgon började med Alla älskar Raymond samtidigt som jag mornade mig. Sen gjorde jag frukost och tittade på svenska hollywoodfruar tv3 play.

Lyssnar på Peter Lemarc-sång för aprilYoutube och blir så glad! Roligt att höra på folket som ropar till honom vad han ska spela. Sång för april har en så bra text. Kan faktiskt inte tänka mig en finare låt.
Stör mig så på att den låten har försvunnit från Spotify. Jag hade ju lagt till den på en spellista men nu är den bara borta och går inte att hitta igen. Den måste ju ha blivit borttagen. Dumt.

Jag har kännt mig på dåligt humör på sista tiden. Jag vet inte riktigt vad det beror på. Kanske är det vädret. Man får ju inte direkt någon vidare livsglädje av att titta ut. Allt är bara grått.
Jag skriver massa och raderar. skiver igen och raderar än en gång.
Ingen idé att fortsätta skriva när det inte känns som att nånting duger. Har ju ändå inget att skriva om.
Hej då.

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar