torsdag 25 mars 2010

Jag har alltid varit sån

Torsdag

Sådär! Precis klar med städningen, skönt. Jävligt skönt.
Har vart och jobbat på Clas idag 11-14, gick ganska bra om jag får säga det själv iaf! Snart ska jag & mamma åka iväg till stallet för att ta hand om Royal & Yoghurt.
Igår gjorde jag och Royal STORA framsteg, vi fattade galopp ur ett hörn utan att det fanns minsta lilla tendens till bockning. Fy fan va vi är braaa!

Pratade med Mattias idag. Det var verkligen så skönt att få höra hans röst igen, vi har ju pratat på msn tidigare dagar men det blir inte riktigt samma sak.
I vilket fall så berättade han att han hade köpt massa grejer till mig, bla en Ed Hardy t-shirt, YES! Är jättespänd på att få se hur den ser ut, lovar att lägga upp en bild när den har komit hem.


Idag fick jag lite lön från både sörmon och Clas. Gött mos! Det uppskattas när man ska köpa fina födesedagspresenter till sitt lilla aprilskämt (mattias). Kan tyvärr inte säga vad det är eftersom han kanske tjuvläser lite här. Man kan aldrig vara nog försiktig! Påminn mig så ska jag skriva om vad jag gav honom.

Lyssnar förövrigt på Spotify nu! Skaffade det till den nya datorn idag. Hur har jag kunnat leva utan det mer än en heeeeel vecka, nästan två? Jösses!
Kära Melissa Horn, kommer jag någonsin tröttna? Nej, jag tror inte det.

Har ni förresten funderat över mitt tuffa beslut...? Om jag ska bli brunett eller ej?
Mattias tycker ju det. Meeeen, det är ju endast för han har sett en bild på mig från första året på gymnasiet där jag är brunhårig... och sen har jag mina misstankar om att han vill veta hur det är att "vara med" en en "brunett-Linn" istället för en "blondin-Linn"...
Vill ju höra lite seriösa tankar om mina hårfärg! Passar jag verkligen i det?

/linnhelenapettersson

2 kommentarer:

  1. Han kanske vill att du ska bli mer lik Agnes Carlsson ;)
    Jag tycker att man passar bäst i den hårfärg som matchar ögonbrynen! SÅ kör på mörkt!
    Pss.. VAD HAR DU DÖPT DATORN TILL!?

    /aaajms

    SvaraRadera
  2. haha va äre här för snack:P klart jag tycker du är fin som blondin men jag vet att du är nyfiken hur det skulle se ut du med så jag säger bara "varför inte?":P

    SvaraRadera