söndag 7 mars 2010

Obsessed by colour

Söndag

Idag är jag 20 ÅR!!! Eller snart iaf, 17.13 för att vara exakt.
Imorse åt jag, mammma, pappa & Mattias frukost tillsammans + att jag öppnade presenter. Av mamma & pappa fick jag ett hängsmycke från Thomas Sabo att hänga på mitt armband som jag fick i studentpresent och pengar till en laptop. Av Mattias fick jag en rosa JETSET-klocka och ikväll blir jag bjuden på bio, Alice i underlandet närmare bestämt.
Släkten kommer nästa söndag och äter lite tårta och ger mig presenter, givetvis! Hehe;) Idag hade vi istället haft lite familjemiddag och ikväll innan bion så äter vi en liten "supé" som mamma så fint uttryckte sig, haha! Fancy!

Min klocka är ROSA! hihi:)

Ha en fortsatt bra söndag, det ska jag ha!
Tjoflöjt!
/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar