tisdag 23 mars 2010

Tiiiisdag, en vanlig tisdag.

Tisdag

Åhhhhhhhhh, varför måste det regna?? Så jävla deppigt väder, man får ju ingen lust med att göra nånting. Skulle egentligen vara skönt att åka iväg till stallet och rida, meeeen har jag ngn lust att cykla iväg i detta väder? Nej. HELL NO!
Isället funderar jag på att använda mig av Voddler och kolla på nån film. Mattias fick voddler av Nisse innan han åkte iväg till Thailand och jag får låna hans inloggning nu när han är borta.

Gick in på kissies blogg förut och såg att hon hade köpt en as-snygg spets klänning från Bikbok som jag bara måååste ha! Gick in på Bikboks hemsida för att kolla lite närmare på den, jättesnygg är den! Hittade även ett par spetsleggings som var grymt snygga, inte för att jag hade tänkt ha spetsklänningen tillsammans med spetsleggingsen men det vore jäkligt snyggt med dom till en vanlig svart klänning eller liknade. Så nu måste jag se till att komma iväg till stan innan dom tar slut! Dock inte idag, big No, NO! Det får väl bli i samband med när jag ska klippa mig. Om jag får tummen ur att beställa en tid nån gång. Ångest.

Sist jag skrev om mina funderingar kring klippningen så var jag helt säker på att jag ville göra mig ganska ljus. Men nu har jag börjat fundera på att färga till mörk brunt, samma färg som mina ögonbryn typ. Mamma tycker att jag kan spara det till hösten och göra mig ljus nu till våren/sommaren. Men jag vet inte, jag är jäkligt sugen på att prova faktiskt. Hm ....

Typ den här färgen som Megan Fox... Vad tror ni? Är det helt galet att färga så?

/linnhelenapettersson

1 kommentar:

  1. du vet vad jag tycker..;) saknar dig snuttis

    SvaraRadera