fredag 26 mars 2010

It´s not me, It´s you

Fredag

Har bokat tid för klippning och slingning/färgning nu. Grattis till mig!
Sååå på måndag 10.15 kommer det att ske. Vet ännu inte hur det blir, känner på mig att jag kommer fega ur och göra mig ljus men man vet aldrig.


Åhhh, läste precis min favoritblogg -Dregens blogg (såklart!).
Han är så jävla skön och har en så avslappnad stil allt, han är verkligen ascool.
Känns skit tråkigt att BYB tar ett uppehåll nu, hade så gärna velat uppleva en konsert med dom nu i sommar igen. Inget slår deras konsert på PIP förra sommaren, så jäkla coolt med den där stora scenen, allt folk, dalen som scenen stod i och framför allt hur jävla gryma Backyard Babies var! Helt jävla fucking underbart!
I vilket fall så hoppas jag verkligen på att dom "återförenas" och kör igen, snart. Vad kommer annars hända? Jag tror att världen kommer att gå under utan Backyard, utan tvekan. Ingen kan leva utan Backyard. Aldrig. Never ever!

Jobbade på sörmon idag btw. Det var såååå tungt att gå upp imorse att jag "glömde" bort att jag hade stängt av alarmet på mobilen att jag höll på att försova mig, som tur var kom mamma och påminde mig. I vilket fall så kändes det mkt bättre när jag väl var där, eller rättare sagt det kändes bra efter frukosten (kaffe+smörgås). Jag blir som en helt ny människa efter jag har fått i mig kaffet, helt plötsligt är jag pigg, alert och glad!
Idag kände jag verkligen att det känns helrätt att söka till hippologen för det här är ju vad jag vill pyssla med och det här är något jag verkligen brinner för och har en viss talang för. Nu har jag mitt mål som jag ska sträva för och det känns bra. Sen får man se om min dröm "slår in" eller inte, men det känns väldigt bra att jag vet vad jag vill.

/linnhelenapettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar