tisdag 24 mars 2009

I´m Judas but I like it



cause i'm Judas but i like it
And Jesus but i doubt it
Liar
I love everything about it
I'm Judas but i like it
And Jesus but i doubt it
Liar
I Love everything about it


Backyard Babies - Drool


Hejsan hoppsan!
Idag är det tisdag och jag är "ledig" från Interiör & Designen och konstruktionen, vilket är är ganska underbart. Gillar inte tisdagar längre, de går mest ut på att sitta av tiden och räkna timmar, miuter och sekunder tills man får sluta, det är vad man gör för det mesta på konstruktionen, enligt mig åtminstone. Interiör & Design lektionen består nog mer av att Mona dampar ett X antal gånger på helt oväntade saker, det kan vara om någon frågar när vi ska lämna in arbetet eller liknande, ganska oskyldiga småsaker alltså. Det är alltid lika intressant att lyssna på utskällningen som folk får till svar, så länge det inte är en själv som hamnar i rävsaxen vill säga. Men det finns ju vissa hon gör undantag för, alltså de kan fråga nästintill vad som helst och hur många gånger som helst och med dom har Mona en ängels tålamod och svarar med den raraste röst hon kan.
Jag måste säga att jag alltid har haft svårt för lärare som favoriserar som Mona gör, jag tror inte att det är roligt för någon att ha en sån lärare. Det är ju ganska självklart att det är jobbigt för de som ständigt får otrevliga svar på sina frågor och nedlåtande kommentarer på arbeten de har gjort etc. Men det kan ju inte vara lätt att ständigt bli favoriserad heller om man tänker efter. Jag menar ingen vill väl bli särbehandlad, man vill väl bli bedömd som alla andra blir. Sen tror jag inte att en lärare som behandar elever på det sättet trivs särskillt bra på sitt jobb. Men det är bara min åsikt, hon kanske mår skitbra och älskar sitt jobb. Förmodligen! Inte!

Nej, det här duger inte! Dags att forsätta med Projektet.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar