söndag 1 mars 2009

I'm a hopeless case



Söndag

Åh! Jag misslyckades! Jag som hade lovat mig själv att skriva varje dag. Vilken miss.
Hoppas ni har överseend eftersom jag är ny på det här. Tänkte försöka rätta till mitt misstag genom att skriva några rader om gårdagen + dagens händelser, givetvis. Igår var det Lördag, som ni säkert kommer ihåg(förhoppningsvis?). Dagen började med en tur till stallet och en skogstur med Knubbe, vilket var väldigt mysigt med all snö och det fina vädret för övrigt. När jag kom hem fortsatte jag på Interiör och Design uppgiften, den som ska lämnas in till Mona. Sen åt jag mat, lövbiff med båtpotis, sås och sallad, om ngn undrade. Efter det duschade jag och gjorde mig iordning för att hämta Bea och åka till Godismix och köpa godis. Jag köpte godis för 17 kr, fattar inte hur den affären kan gå runt. Jag menar jag köpte inte lite godis, normalt mycket skulle jag vilja säga. Men hallå 17 kr? Haha, aja, men det är väl deras probelm I guess. Hur som hellst, sen åkte vi hem till Bea och kollade på bilder och filmer från förra gången när vi var ut tillsammans, det var intressant. Haha!
Lite senare dök Amanda upp och vi kollade på Melodifestivalen. Tyckte lite synd om Tanten som var med och som kom sist. Men hon var rolig med sin sjal(?), den såg ut som en mycket ful hemmagjord handväska, på långt håll. Haha! Sen hände det massa saker som jag väljer att inte skriva om för då vet jag inte vad ni skulle tycka. Jag sammanfattar det hela i några få ord- The hives, The sounds, Veronica Maggio, mitt kök, mitt vardagsrum och Knubbes box. Haha! Hum ..

Nej, jag orkar inte skriva om söndagen oxå, Inte ordentligt iaf.

Såg sista halvan av Vasa loppet. Skrev klart Interiör och Design-grejen + gjorde klart tillhörande power point presentation. Var på Årsmöte på Sörmon. Red Knubbe. Skrev blogginlägg. Och nu ska jag se om det finns ngn film att se + kolla om det finns ngt ätbart här hemma. Det var nog allt, typ.

Tack för mig!

P.S
Jag vet att bilden inte har ngt med inlägget att göra, men det SKITER jag i!! :)

3 kommentarer:

  1. jävlar vad snygg han är på bilden!!.... not ;)
    /AMY!

    SvaraRadera
  2. Haha! Vem har sagt att din smak någonsin har varit ngt att räkna med? ;)

    SvaraRadera
  3. haha. right back at you ;)

    SvaraRadera