söndag 22 mars 2009




This time I think I'm gonna let it all out
Open up the book and rip the bad pages out
God I'm so sorry for the bad things I have done
Satan don't you worry I still owe you one



Söndag

Jaha, redan söndag, suck! Helgen har gått lika snabbt som veckan gick. Känns inte som jag har hunnit med något alls som jag hade planerat. Ångest är känslan jag vaknar upp med nästan varje morgon känns det som. Men jag tänker inte sitta här och skriva upp allt skolarbete som ska göras, för vem vill läsa om sånt? Inte jag iaf. Nej, ngt mer intressant och roligt borde jag skriva om!

Hm.. Ja, jag kan ju berätta lite om förra fredagen kanske, eftersom jag av ngn okänd anledning inte har gjort det tidigare.
Förra Fredagen firade vi min 19-års dag. Jag bjöd hit Bea & Amy på middag och förfest. När dom dök upp gjorde vi en fördrink som fick bli cosmopolitan, god men stark var den. Sen forsatte vi med att göra mat, lövbiff, potais, sallad och "gvakumolé"(stavningen och uttalet är intärnt). Det blev även en liten efterätt bestånde av chokladmoussé och hallon. Sen spelades ett x antal omgångar av "Jag har aldrig" och även "Chug", två väldigt roliga spel. Men man kan väl säga som så att spelen hade sina konsekvenser som vi alla tre fick känna av. Haha! Hur som helst, när klockan blev 22 drog vi iväg in till stan för att sedan forsätta mot studentfesten på Nöjes. Kvällen kanske inte blev riktigt som det var tänkt, men det blev ändå en riktigt lyckade kväll om man ser på det stora hela.
Vet inte om det här räknades som "roligt & intressant" men det skiter jag i.

Nej, nu ska jag väl fortsätta att vara duktig, alltså fortsätta med skolarbetet. Men inte allt för länge, snart åker jag till stallet och tar hand om min lilla ponny som står och väntar på mig.

See ya! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar