onsdag 25 mars 2009

Lagom är bäst! Eller ..?


Ölands bild. Jag längtar dit igen!

Onsdag

Åh vilken härlig vårdag! Egentligen skulle man sätta sig ute på terassen med en filt omkring sig och läsa det nya nummret av Cosmo, men jag är för lat för att dra ut en solstol + en dyna, så jag här sitter jag istället och skriver ett nytt fruktansvärt intressant och spännade blogginlägg, lucky you!

Skoldagen har faktiskt varit helt okej och alldeles lagom lång (kanske kan bero på att jag skippade sista lektionen, vad vet jag? .. Haha!). Eftersom ungefär 3/4 av klassen skulle till universitet (jag var inte en av dem) skulle den närvarande 1/4 vara kvar och ha religion, och som i mitt fall även UF... Religionen var inte allt för seriös, stor idé att göra ngt vettigt när så många är borta.. Så vi hade en genomgång och sen fick vi sluta 1h för tidigt. Klockan var då 13.00 och UF:en börjar 14.00 så jag tyckte att jag hade varit duktig så det räckte och blev över för idag så jag tog mitt pick och pack och drog. Jag tog matteboken med mig hem i förhoppning om att jag skulle plugga i denna stund fast så blev det ju inte riktigt, men vem vet jag kanske gör några uppgifter lite senare.

För övrigt är jag faktiskt lite partysugen, men det lär nog inte bli något festade förens näst, nästa helg efter vad det verkar, pga prov, inlämningar och försäljningen av Knubbe. Kanske kan vara skönt att inte festa på ett tag så blir man kanske ännu mer sugen när det blir av + att det kanske kan vara bra att vänta ett tag eftersom förra gången blev lite väl lajbans ;)

Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar