torsdag 19 mars 2009

You can't shut this mouth

Torsdag




Jaha, torsdag nu igen...
Fast min torsdag har inte varit så blodig faktiskt, naturkunskapen höll bara på till 10.00 ungefär, så Mattias & jag passade på att städade mitt skåp, som var välbehövligt (enligt Mattias iaf). Efter städningen och rensningen drog vi ner till stan i det underbara vårvädret. Strosade omkring och kollade lite på vårjacka åt Mattias och lite vårkläder åt oss båda, mesta dels till mig, såklart:) Sen tog vi en lång lunch på "Kebab house", eftersom det var soppa i skolan. Den andra halvan av skoldagen inledes med matte, som flöt på riktigt bra för en gång skull. Efter matte hade vi religion som var ganska slapp med genomgång och lite frågor på den. Ingen kemi efter religionen heller, skönt att sluta "tidigt" för en gång skull. Hade bilen idag oxå, vilket gjorde dagen ännu bättre. Skjutsade Mattias till busstationen och sen åkte jag hemmåt med den nya Backyard Babies skivan på högsta volym. Nu ska jag snart börja städa och sen ska jag och mamma åka till Knubbe. Kanske att det blir några små hinder idag? Det är ju alltid roligt. Så jag skulle vilja sammanfatta dagen som en trevlig dag.

Fast det klart, för bra får det ju aldrig vara... När jag tänker efter var det en person som irriterade mig väldigt mycket idag. Irritationen har legat och pyrt ett tag men idag blev måttet rågat, skulle man kunna säga. Inte för att jag på något sätt har blivit arg på personen och sagt ngt till den men...
Fattar inte hur man kan tro att jorden bara snurrar runt en själv hela tiden. Ärligt vad är felet? Något borde helt klart göras.
Man blir bara så trött på folk som är så själviska. Och en sak är säker, man slutar då aldrig förvånas över hur folk bär sig åt. Den saken är säker. Usch!

Helgen kommer antagligen innebära en hel del plugg är jag rädd för, men lite roliga saker ska nog hinnas med oxå. Tror inte att ni behöver oroa er för att det blir för mycket pluggande iaf, brukar inte vara så när det gäller mig. Snarare tvärtom.

ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar