tisdag 3 mars 2009

Tisdag

Jag har fått klagomål av en missnöjd läsare. Läsaren i fråga tycker att det nämns på tok för mycket om Backyard Babies och för lite om det väsentliga här i världen, nämligen Mattias Niklasson. Så därför tänkte jag ägna det här inlägget åt honom.

Mattias har uttryckt en viss oro för mitt musikintresse, han tror att jag håller på att förvandlas till "ngn slags punkare". Vilket jag verkligen hoppas inte är fallet. Jag råkar bara ha upptäckt en bra grupp som råkar spela väldigt bra musik. Är jag helt plötsligt punkare bara för att jag gärna skulle gå vilja gå på en fesival som B.B spelar på? svaret är givetvis Nej, men det fattar ni andra. Jag kan medge att jag har snabbt blivit lite av en "Backyard Babies - nörd", som Mattias har valt att kalla det så fint.
Och när jag av en händelse råkade nämna att jag skulle vilja tatuera mig blev inte Mattias särskillt glad. Vad kan en liten, liten tatuering göra för skada? Döskallen som jag vill ha är faktisk skitsnygg!! Haha, jag vet det låter lite "punkit" kanske men jag lovar att den skulle passa mig, men jag ska tänka över det ett tag till, propromise.
Mattias tycker att det börjar gå utför för mig "in to the darkness" säger han.
Jag tycker att han överdriver lite grann, det är ju inte så att jag går i svarta kläder, har tatueringar över hela kroppen och percingar här och där. Nej, nej. Det är mer den rockiga chica stilen som jag gillar. Ta bara det här armbandet (bilden) som jag gillar , snyggt och tufft men det behöver absolut inte bli "punkit" om man använder det till vanliga kläder. Så det så!


Det tredje nerifrån är det som det är frågan om. Ursnyggt!

Tja, det var väl det som jag hade att säga.
Hej så länge! And Rock on! Haha! (Ett skämt Mattias, ett skämt! Jag lovar<3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar