lördag 28 mars 2009

Where were you

Lördag

Dagens ord är: SMÄRTA!
Haha! Pinsamt nog är det så att jag fick väääärldens träningsverk av styrketräningen som vi hade på idrotten igår. Jag kände det på mig redan igår eftermiddag att det skulle bli såhär, fyfan! Jag känner mig lika smidig som ett kylskåp, med andra ord inte särskillt graciös. Jag kan inte ens sätta mig på en stol, eftersom en viss bakre del är väldigt, väldigt öm! Jag kan inte böja mig ner och plocka upp ngt på golvet, för mina ben är för stela och ömma. Haha! Hör ni eller? låter ju ungefär som en pigg tant på 85 jordsnurr typ.
Tror att jag behöver börja träna lite mer... Springa, göra situps och lite armhävningar som jag brukade göra för ngt år sen. Tänk vad fort man lägger av sig och får dålig kondis, skrämmande!

Earth hour nu, grannen skickade precis ett sms och påminde mig/oss. Så nu är nästan alla lampor släckta här hemma, utom två i mitt rum. Jag är mörkrädd så jag kan inte ha fler släckta när jag sitter själv såhär. Det är tack vare alla trevliga skräckfilmer man har blivit tvingad att se tillsammans med sina snälla kompisar, tack! :)
Hade hört att man skulle släcka ner helt i vissa städer, allså all gatubelysning och sådär, har för mig att Karlstad var en av de städerna, men på min gata är det minsann tänt... Undrar om dom kanske missade att släcka ner Hultsberg området eller om hela Karlstad är tänt, och om det isf är ngn gubbe som har glömt att det är Earth hour nu och kommer få sig en utskällning på måndag.
Så måste det vara, Bengt Bengtsson 65 år som ansvarar för Karlstads gatubelysning har nog somnat och glömt av sig lite grann. Haha!

Ha en forsatt bra helg, det ska jag ha!
Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar