tisdag 7 juli 2009

all I want is you. So why can´t I have you?

Tisdag

Det tråkiga vädret fortsätter, men jag tycker nästan bättre om när det är såhär än när det är värmebölja. När det regnar är det liksom okej att vara inne och kolla på film och sitta vid datorn osv. Me like!

I söndags var mamma och jag iväg och kollade på en häst i Linköping. Jag tyckte väldigt mkt om honom och fick en trevlig ridkänsla. Mamma filmade när jag red så nu ska vi visa filmen för Anki och höra vad hon tycker.

Igår gjorde jag nästan ingenting, förutom på kvällen när jag red Yoghurt. Yoghurt var väldigt spänd, så det blev väldigt mkt lösgörande arbete. Yoghurt blir gärna lite tung i handen när han är spänd och det känns idag i mina axlar kan jag säga, haha! Idag ska jag kanske rida en av mammas arbetskamraters dotters ponny, det är en C-ponny. Jag undrar hur det kommer se ut, kommer mina ben släpa i marken? Ingår rullskridskor? Inte för att jag är särskillt lång men en C-ponny är inte särskillt stor heller så ... Men jag ser iaf fram emot det och det ska bli roligt att rida ponny igen.


Nu tror jag att jag ska gå ut och kolla brevlådan. Min nya skiva och dvd kanske har komit. Isf vet jag vad jag kommer göra resten av eftermiddagen. Det är väl egentligen inte en "ny" skiva, det är Backyard Babies "Tinnitus/Live in Paris" och dvd:en Backyard Babies-Jetlag.

See ya!
/ Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar